Seuran esittely

Ajatus omasta ratsastusseurasta lähti tallin henkilökunnan ja asiakkaiden ajatuksesta kehittää ja jatkaa ratsastusharrastusta Pielavedellä. Paikkakunnalla ei ollut sellaista seuraa, joka olisi lähellä Pielaveden asukkaita, joten päätimme perustaa oman. Seuran keskuspaikkana toimii Riitan talli.

Oma ratsastusseura kokoaa yhteen Pielaveden, ja lähialueiden, ratsastajat. Seura tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden yhdessä tekemiseen ja kehittymiseen. Suomen ratsastajainliittoon kuuluva seura takaa myös muun muassa ratsastusvakuutuksen kautta turvallisen ja asiantuntevan paikan harrastaa ratsastusta.

Tavoitteemme on olla aktiivinen, hevosharrastusta eteenpäin ajava seura, joka ottaa vastaan erilaisia ihmisiä ja huomioi kaikkien tarpeet hevosten parissa.

Ratsastus on ihana harrastus, josta on iloa kaikenikäisille!

Seuratuotteita pääset ostamaan Joen Tukkutiimin kautta täältä