Kuvia tapahtumista

Seuramme nuorisovastaava Nea Lappalainen kävi 14.5.2012 edustamassa seuraamme Kiuruvedellä estekisoissa Boleron kanssa!
Toinen nuorisovastaava Jenna Laitinen oli Nean kanssa samoissa kisoissa Asteekin kanssa.
Kesäshowssa 5.8.2012 yhtenä ohjelmanumerona oli "Brothers Under the Sun". Kuvassa Bolero ja Maija Niemi.
Inkkarit Nea ja Lime vauhdissa. Kuva kesäshowsta.
Kesäshowssa nähtiin myös katrilli. Katrillissa ratsastivat Nea Lappalainen Vilturilla, Maija Niemi Bolerolla, Ilona Pasanen Asteekilla ja Sonja Kauhanen Vesa-Matilla.
Yleisöä oli reilut 60! Sää onneksi oli kesäshown puolella.
Naamiaishiihtoratsastuskisat 31.3.2013! (c) Hanna Kärkkäinen
Tunnelma kohdillaan! (c) Hanna Kärkkäinen