Jäseneksi?

Liity jäseneksi täyttämällä liittymislomake SRL:n sivuilla: Liity seuraan - Suomen Ratsastajainliitto (ratsastus.fi)

Saat paljon erilaisia etuja liittyessäsi Pielaveden Ratsastajiin. Seuraan liittyessäsi liityt samalla myös Suomen Ratsastajainliittoon (SRL). Mikäli haluat liittyä vain seuraan, valitse kannatusjäsenyys.

Seuraan voi liittyä kuka tahansa, ja liittymällä pääset mukaan aktiiviseen ja iloiseen porukkaan. Yhdessä tekeminen on hauskaa!

Eri jäsenlajit

Täysjäsen (seniori)

• saa kaikki SRL:n ja seuran jäsenedut
  • SRL:n jäsenmaksu/vuosi on 52€ + Piveran jäsenmaksu/vuosi on 10€ = 62€/vuosi